11 de gen. 2010

Crònica sueca en blanc i negre

Els homes que no estimaven les dones, d' Stieg Larsson
Columna, 2008

Reconec que m'encanta llegir les novel·les que de cop i volta esdevenen un èxit de masses pel morbo de esbrinar quins són els ingredients que l'han dut a tauletes de nit i prestatgeries de tantes cases. Havent llegit la primera part de la trilogia Millenium, només puc donar l'enhorabona a Gino Rubert per haver aportat l'element més innovador d'aquesta obra: el disseny de les portades.

5/10
+ El personatge Lisbeth Salander salva els mobles.
- Estructura desequil·librada i desenvolupament tediós.



2 comentaris:

  1. No he llegit aquest llibre, ni ho penso fer. Les meves opinions sobre el llibre es basen en les meves observacions del dia a dia, i es redueixen a que:
    a) és el més llegit a la Linea 1 de metro de les vuit del matí.
    b) constatar el perill, perill latent que implica les dimensions d'aquest volum, de traumatisme de primer grau si al lector se li rellisca el llibre i li cau al peu.

    Ja sé que aquesta entrada no aporta res al lector, però es que em feia il·lusió escriure alguna cosa ( = la meva primera entrada).

    Josep

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord. Jo suspenc el llibre la veritat. Bona crítica Edu!

    Ramon

    ResponElimina